Inschrijving vervolledigen

Beste ouders en leden

Normaal gezien hebben jullie reeds een account op de groepsadministratie. Indien dit nog niet het geval is kan je je lidnummer vragen via de leiding en eenvoudig een account aanmaken.  Inschrijven voor volgend scoutsjaar gaat zeer eenvoudig in zijn werk.

1. Jullie controleren jullie account op de groepsadministratie (klik op het woordje groepsadministratie om meteen op de inlogpagina uit te komen). Indien alle gegevens nog steeds kloppen hoef je daar niets meer aan te doen.

Het is aangeraden sowieso eens een kijkje te nemen, ook al is er praktisch niets verandert. Er kan steeds een foutje ingetypt zijn in de vorige jaren, dit kan je zelf steeds rechtzetten. Vergeet op het einde zeker niet op opslaan te drukken!

Kijk ook even de individuele steekkaart van het lid na, deze dient ingevuld te zijn voor het begin van het scoutsjaar.

2. De inschrijving is pas vervolledigd wanneer het inschrijvingsgeld betaald wordt op de juiste rekening. Het inschrijvingsgeld bedraagt €45, vergeet zeker niet de naam van het lid te vermelden in de mededeling.

Kapoenen:      (BE75 7370 3512 4551)

Wouters:         (BE30 7370 1170 4711)

Jong-Givers:    (BE54 7370 1010 3197)

Givers:             (BE07 4153 2776 8166)

Jin:                    (BE16 7370 1026 5774)

Hieronder vind je nog eens de nodige uitleg terug over aanmelden op de groepsadministratie en hoe je de individuele steekkaart moet invullen.

Individuele steekkaart

Handleiding groepsadministratie