Scouts en Gidsen Sint-Raphaël

Welkom bij Scouts en Gidsen Sint-Raphaël, een gemengde scoutsgroep die openstaat voor alle jongens en meisjes. Met een leuke en gevarieerde leidingsploeg staan we elke zondag klaar om jullie te ontvangen aan ons lokaal in de Meerminnendam.

Welke takken kan je zoal vinden bij ons? Kapoenen (6-7 jaar), Wouters (8-10 jaar), Jong-Givers (11-13 jaar), Givers (14-16 jaar).

Maar het is meer dan zondagen alleen. Samen met je tak ga je op weekendjes, heb je avondvergaderingen, beleef je heel mooie en leuke momenten.  En natuurlijk de kers op de taart, sluit je het scoutsjaar af met een mega graaf kamp. Wat wil je nog meer?

Zit je nog met vragen? Kom dan zeker eens een kijkje nemen of zoek contact op met onze groepsleiding.

Privacybescherming

Scouts en Gidsen Sint-Raphaël hecht groot belang aan een goede en transparante relatie met leden, ouders, structuurvrijwilligers, sympathisanten en klanten. Net daarom is de privacy van uw dochter erg belangrijk voor ons. In deze privacyverklaring leggen we uit welke persoonsgegevens we verzamelen en verwerken. We doen dit steeds in samenwerking met Scouts en Gidsen Vlaanderen en de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Meer info vind je op www.scoutsengidsenvlaanderen.be/privacy

Jana De Mey: 0471/18.30.66
Kato Smet: 0468/22.79.00