Hallo iedereen!

Op deze pagina zit je juist om je in te schrijven in onze scouts!

Dit scoutsjaar laten we 15 nieuwe kapoentjes toe (geboortejaar 2017), bij de wouters en de jong-givers is er helaas een ledenstop omdat we daar al aan het maximum leden zitten en bij de givers is er nog plek over! Nieuwe leden kunnen zich inschrijven via het formulier hieronder. Je komt hier op een wachtlijst terecht, je krijgt een mailtje als je inschrijving door ons werd bevestigd. Indien je jezelf inschreef voor een tak waar we een ledenstop hebben krijg je pas een bevestiging wanneer er een plaatsje vrijkomt in de tak. Dit kan halverwege het jaar zijn, of het volgende werkjaar.

Heb je je kunnen inschrijven voor dit scoutsjaar? Kom door hier te klikken te weten hoe je je inschrijving vervolledigd!

Een stevige linker,
De leiding